I can't sleep because my bed's on fire

herregud så allt går fort! både london och paris är avverkade och över en helg kom SOMMAREN! 18 grader igår när vi landade och på vår gård hade plötsligt alla blad ploppat fram! över en helg liksom! LOVELY! nu står det att det är typ 27 grader och det känns ju helt okej. ska möta upp EmmaTwin över en glass när hon kommit fram till staden, även det mycket trevligt. frågan är om man behöver byta kläder och ha på sig ännu mindre? Min moster fyller år idag så vi ska ut till täby på lite middag och sedan till min familj och visa lite bilder och berätta lite om paris, haha. jag langar lite bilder här tänkte jag. eftersom de säger mer än tusen ord.. haha. det har iaf varit helt underbart att vara iväg lite med min älskade och ser nu fram emot sommaren...!


I torsdags var vi ju dessutom på konsert! JOHNOSSI stod för underhållningen och det var grymt jävla bra. som jag anade växte det nya albumet ytterligare när man hör det live. mycket bra. längtar till Peace&Love där dom ska vara med, tillsammans med alla andra bra!

 

Postat av: Jessica

ja... det verkar ju inte gå någon nöd på er =)

2010-05-18, 15:26:33 - URL: http://jeccica.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser ju inte ut att ha gått någon nöd på er. lovely! (:

2010-05-18, 15:28:27 -
Postat av: holm

tönt jag är som skrev samma sak, typ. och anonymt. illa.

2010-05-18, 15:29:32 - URL: http://dansargatanfram.blogg.se/
Postat av: jennifer

jag vill också ha en romantisk helg med dig i paris!!!!

2010-05-18, 20:20:44 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: holm

det är precis så man gör! :) haru fått mitt sms dåå? svara då! (:

2010-05-18, 20:31:38 -
Postat av: Marie

haha, har du nått spam så att du alltid skriver samma kommentarer som catat? ;) sker otroooooligt ofta..

2010-05-19, 19:06:09 - URL: http://marrebarre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!