Together in all these memories, I see your smile

Hur kan något vara så definitivt som döden? hur kan något vara så bräckligt som livet?

Är det inte helt ofattbart, att någon som skrattar enda dagen, kan vara borta för alltid dagen efter? Varje sekund är viktig, vi vet aldrig när det tar slut. Vem är det som beslutar vem som ska komma och vem som ska gå? varför ska det vara så otroligt orättvist? jag vet att det finns de som inte ens får leva i 19 år, men varför får en del mördare, psykopater och pedofiler leva tills de är 80 men inte en bra kille som har hela livet framför sig? Så otroligt svårt att förstå, så otroligt svårt att ta in, att detta, skulle vara sanningen. det känns som ren lögn.  varför måste någon förlora ett barn? varför måste någon förlora en storebror? en vän? Varför, varför, varför. Jag vet att frågorna är många men svaren ytterst få. Det är det här som är livet, och bara att acceptera. Men hur gör man det?

Du slutade för en vecka sedan att andas våran luft, du slutat ta dina steg på den här jorden. Du sitter där uppe nu och vakar över dina systrar, över din mamma och pappa. Du kommer vara så saknad Martin, så många gånger om.
Postat av: Ina

Ååå, va fint skrivet! Jag kan inte sätta ord på vad jag känner men nu kan jag läsa ditt. Varför är nog ett bra ord. Mysigt att ses igår, ännu mysigare till helgen! <3

2010-11-29, 10:23:32 -
Postat av: jennifer

fina du. ælskar dig!

2010-11-29, 13:35:27 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Marie

älskling. kärlek till dig.

2010-11-29, 19:00:14 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Anna

Beklagar :'(

2010-12-03, 09:50:07 - URL: http://sometimesyoujustknow.bloggplatsen.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!