Och jag stal något du var beredd att ge mig

Kände bara att jag var tvungen att ändra här på bloggen. Dock är detta väldigt provisoriskt tills jag har tid (om jag någonsin får det) att sitta ned o pilla på allvar. nåja.
lördag och jag har varit o intervjuat med mina klassisar, tur att dom är så sjukt bra, annars hade jag aldrig orkat pallra mig upp klockan 8 en lördag.. efter det var gjort mötte jag upp Peter och åt en andra frukost på blodgivningen och gav sedan lite blod. sen strosade jag lite på stan medan peter åkte o jobbade, jag kollade lite ljuslyktor o sådär, ska ha några som hänger i köksfönstret och letar lite, har någon tips så är dom välkomna! Kom jag iaf hem och kollade lite bloggar. har gjort en liten to-do list som jag kanske ska börja beta igenom...

  • handla till frukosten (seriepremiär imorn och lååång bussresa - mat behövs)
  • städa toan (kommer typ längst ned...)
  • boka tvätt-tid
  • packa tills imorn
  • sy innerfack på nya väskan
  • röja och gärna dammsuga
jävligt rolig lista va. ni blir lika inspirerade som jag! nåja. om man sätter lite fart går det ju bättre. hoppas Peter kommer hem om inte allt för lång tid med. ska iväg till Storstan ikväll och ta en drink/öl med Peter kompis som fyller år, men blir ju då inte så sent eftersom det är ännu en tidig morgon imorn..


Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!