Read my lips, the words they say

Gruppuppsatsen inlämnad, nu återstår "bara" en hemtenta och en opponering på en annan grupps uppsats. heja! och ja, när det väl är klart på måndag, då börjar restrerande halvan av kursen, jippie! nä men hurrni, jag är inte bitter, även detta kommer lösa sig, även detta kommer jag överleva. jag är inte orolig :)


ps. jag vill leka med sara röd, och ps2 det är fint att få fyllemess. :)

Postat av: sara

PUSS!lekaleka! <3

2010-10-29, 15:11:27 - URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: Anonym

då ska du få ett till imorrn ;)

2010-10-29, 21:47:49 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!