I should’ve never walked alone

Trött som en trötter alltså. klockan är inte ens tio men jag bangar inte på sängen. Nu är det alltså back to school efter en veckas jobb, jag är tydligen med i ett grupparbete (en bra grupp iaf) och ska skriva 25 sidor om något jag inte vet något om, jag har inga böcker och något individuellt ska jag tydligen lyckas med också. jag har inte panik, jag bara undrar hur det ska gå till. Tur att jag har fina klassisar som tar hand om mig. har jag tur kan vi lösa det ihop, ännu en gång. Jag och Mia gick på en solig & höstig promenad i Haga parken och pratade om livet. Mia är bra.

mycket träning, ska försöka hinna gymma imorn på eftermiddagen så det inte blir tre timmar i sträck på kvällen sen. och på onsdag ska jag på yoga, känns helt rätt att sträcka lite på sig. det kanske blir lite bastu på det också. sen blir det nog lite gympa på torsdag morgon... nåja. trött var jag.


Här är en liten rolig, fast typ skrämmande länk. haha.

nu var klockan visst snart halv elva. bra skrivet.
Postat av: cissi också.

gud vad jag missat här. internetlöst och rörigt som det varit. har ni flyttat? :D tack för kommentarer och komplimanger! och du, klart jag har lite salt på avokadon! och det är asgott, men blir liksom alltid lite mycket. är det bara jag?

2010-10-11, 23:04:56 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: Mia

<3

2010-10-12, 20:43:18 - URL: http://www.miadirekt.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!