I missed the last bus, I'll take the next train

Usch, känner mig så tråkig som inte har något kl att skriva! i fredags var det iaf tentaöl, sjukt gott och roligt sällskap, även om inte alla kunde vara med, vilket såklart är lite trist. på lördagen så var peter på säsongens sista match och jag åkte in till stan o började fixa lite i garderoberna (alltså flytta över allt från sovrummet) och sedan åkte jag hem till johanna och vispade lite vaniljsås till äppelkakan hon fixade. la lite pussel åt sara och sedan åkte vi hem till Holm där det vankades knytis-fika! massor med olika kakor, trevliga tjejer och en mysig holm som äntligen kommit hem en sväng från GBG. vi åt så det stod ut genom öronen. då tog vi en paus på 15minuter med lite vatten och sen gick vi på't igen! muns! Sen köpte jag med lite mat och åkte hem till vallentuna och åt middag med BrorStor. vi drack vin o åt brie och kollade på alla Nile City avsnitt och funderade över hur sjuk man egentligen får bli.. nåja.

söndagen så var peter bakis och skulle jobba lite, jag gick till mormor&morfar och fikade. sen vi fick packa ihop allt som vi hade strött ut i huset under de vedckor vi bott där, för att sedan fylla bilen till bredden. åka förbi willys och Max och sen äntligen hem. och packa upp... fy så segt! men klarade av det bit för bit, så sovrummet är nu mer beboeligt. nu håller vi fortfarande på med köket och försöker diska igenom allting så det är fräscht upp i skåpen. heja!

skolan blev flyttad men jag har lovat att jobba, så jobbar tis-fre. kommer kännas sjukt värt när pengarna kommer i slutet på november (hoppas jag). Är väldigt skönt med lite paus, lite småkyligt nu då, men barnen är de sötaste så gör inget. imorgon slutar jag 15 och jag o SaraRöd ska åka till ikea efter! så himla pepp! ni vet hur man blir när man börjar fixa hemma.. såg att de hade kaffe & bulle för 5 spänn, är mycket möjligt att det blir en sån med..! (jobbigt bara att de redan börjat med julgrejer..) längtar iaf väldigt mycket, och sedan åker hon med mig hem o vi äter middag ihop här! grrreat, som tony the tiger skulle sagt (om ni minns honom?).

kanske kan visa lite bilder imorn när jag fixat lite :)


lite kvällsmys?
Postat av: sara julkulan lindberg

julgrejer.... skojar du! vet inte om min ekonomi kommer klara av detta!

2010-10-06, 09:59:08 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!