Where do you see me, five years from now?

kan man göra såhär? Rasmus Kellerman – THE 24th om ni klickar på den så hoppas jag ni kommer till ett riktigt skönt album på spotify. och gör ni inte det, ja då ser ni ju vad det står och kan skriva i det själva. jag gillar bäst nummer 1, 3 & 8. men det är oftast så att några fastnar först liksom. nåja. nu ska jag ta mig samman och försöka skriva lite (mycket) på min hemtenta så jag kan andas lite i helgen när det är matcher, dop och bröllop (vi har fortfarande inte fått bilderna till albumet. och jag har fortfarande ingen klänning till bröllopet.)


Postat av: sara.

åh, rubrik-låten är finast. PUSS

2010-09-24, 14:39:40 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!