Jag vet allt om dig

Veronica Maggio har nu släppt sitt nya, ni kan klicka här om ni vill lyssna till detta på spotify. Jag försöker lyssna o plugga samtidigt. har verkligen sjukt mkt att göra och ni vet ju alla hur bra jag är på att fokusera och organisera mig. så önska mig lycka till.. Dock ska jag få en prova-på träningsvecka på SATS med SaraMild (då kommer ju pluggandet gå ännu bättre?)och tanken är att vi ska börja på fredag, detta ser jag mycket fram emot! att få prova lite nya pass istället för friskis och se hur det är. sen får troligtvis peter också ett sånt kort så vi kanske skulle försöka köra ngt på lördag innan det blir lite valborgsgrillfest, like!

Sen täntke jag att ni kunde få lite musik från fleet foxes, som jag mest förknippar med programet "I Annelie" som jag tittade på förut om ni minns? Dem ska till Way Out West, och jag med!


Postat av: jennifer

JAG MED! til way out alltså.

2011-04-27, 18:22:29 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: holm

om detta hade varit fb så hade jag gillat, haha!PUSS

2011-04-29, 16:56:10 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!