Someone's missing

Idag bar jag en tröja med texten HOPE på, för det var ju tenta idag. nu är det gjort och jag kan inget mer göra. så nu skiter vi i det! TACK ALLA NI SOM HÖLL FINGRAR OCH TÅR!

började med lunch för var så hungrig nu tänkte jag att jag förtjänar några avsnitt av unga mödrar (haha) innan jag sk bege mig ut på stan lite... och ikväll är det myskväll med peter för typ första gången på två veckor; LOVELY. sinnessjukt att man kan bo ihop och aldrig ses.. nåja.

ny kurs imorn igen, men det bästa är att på torsdag kommer JENNIFER!! gah, jag minns inte när vi sågs senast? HUR BRA ÄR INTE DEEET?! mkt bra.

Postat av: jennifer

så. jävla. bra!

2011-04-05, 16:33:08 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!