And over the seas, It gotta be at least a hundred degrees

Long time no see, så att säga. har inte slagit igång datorn på fyra dagar, och det har känts mycket bra! varit lite mer "här och nu" och inte fast i nån cybervärld.

Lite vad som hänt en sist, dvs inte så mycket.. haha:

  • Peter och jag hade musik-quiz mellan 00.00-01.30 i torsdagsnatt. man blev trött men det var det värt.
  • har varit i skolan med mina toppenbrudar, suttit på sega föreläsningar och lite på stan
  • ätit chokladfondue med min kärlek som han fick i alla hjärtansdagspresent (win-win liksom)
  • spelat match mot svedala och tagit 3poäng, 4 matcher i rad - yay!
  • varit hemma hos en av Peters bästa vänner och ätit middag och druckit rödvin, myyycket trevligt.
  • haft "Sofias änglar"- maraton med SaraRöd, bara för att vi inte hade annat att göra
  • läst min skönlitterära bok, som jag inte trodde jag skulle läsa då det var för skolans räkning, men peters syster fick mig att välja en så bra bok så jag har inte riktigt kunnat slita mig
  • haft massa mys med peter och kollat film (detta ska ske ikväll igen)
  • hämtat Emilys (och sebbes) förlovningsringar och ätit den största semlan jag sett
  • känns som jag haft långhelg, det mesta tack vare att man spelar match på lördagen...
ja det var väl typ lite så, jag återkommer troligtvis mer i veckan...


Mina favoriter. puss!

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!