I never know what's good for me

Lördag igen. match! känns som det var hundra år sen, bara för man varit ledig en helg liksom. men ska bli kul! ska även få träffa Johanny först för lite lunch när hon är hemma på blixtvisit från GBG.

igår var det skola och sedan födelsedagsfika för SaraRöd! MYS. och Grattis igen my love. jag skrattade så jag grät och det är ju väldigt bra.

ikväll efter matchen är det utflyttningsfest hos SaraMild och det kan bli typ hur bra som helst, så vi får väl se om jag kommer ur sängen imorgon ;)

Postat av: cissi också.

om jag får din mailadress så får du tillgång till min blogg :)

2011-02-06, 21:24:32 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!