All my senses

Hade ju tänkt visa lite julklappar, men det var lite si och så med det! i vilket fall, här är min nya pärla som jag fick av mormor&morfar!


ännu en toppenbild med min mobil... men orkade inte hålla på med kameran! meeeen, ni fattar vinkeln! önskar bara det fanns mer tid! men jag ska förhoppningsvis hinna blir proffs på detta nu! :)
och detta perfekt lilla sykitt fick jag av Peters mor&far, den har typ allt en nybörjare kan önska sig!


nu ska jag lappa ihop en vante och sen strax bege mig mot sollentuna och bussen som tar oss till Gran Prix!
Postat av: luoi kisse cat

Lycka till :) hälsa laget puss

2011-01-04, 16:47:48 -
Postat av: Marie

haha, schhh..jag har förhandsbokat den ;) kul med sygrejer babe! jag vill beställa en fin klänning made a la cissi!

2011-01-04, 21:56:33 - URL: http://marrebarre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!