So you want me to say that you're the only one

ursäkta dåliga uppdateringar.. men jag har liksom inte tid/lust att sitta framför datan känner jag! och när jag försökte från peters iPhone så fungerade det såklart inte.. nåja!

jag får jobba lite extra vilket är bra då jag tar allt jag kommer över..! hoppas även på lite nästa vecka, och veckan efter det jobbar jag hela veckan!  vilket är bra. annars så tar jag det väldigt lugnt när jag inte jobbar.. det är sjukt skönt att vakna på morgonen och fundera på vilken dag det är!

i fredags hade jag mys med min bror i föräldrahemmet, peter var på fest/grill med laget ute i lindholmen och kom sedan dit och sov. på lördagen så tog vi det lugnt o promenerade hem till hans föräldrar och hämtade bilen och åkte hemåt. in till plantagen där jag äntligen fick köpa lite större innerkrukor. sen var det hem och plantera om! känner mig mycket nöjd och hoppas att allt tar sig som jag har satt om.. men återstår att se. är dock några jag skulle vilja gör till, men de blirju bara större o större alla växter också! min tanke är att börja ge bort blommor.. känns ju ganska smart till såna som just flyttat in och sådär.. egen odlat liksom. eko värre.

nåja, igårkväll hade vi inga planer förutom att grilla, så vi tog filtar o engångsgrill och satte oss på innergården, mycket mysigt! peter hällde dock fanta på halva filten, men inte ens det gjorde något! haha. sen gick vi in och kollade på Gomorra..

peter ska skriva kontrakt idag o sen visning och sen match! själv tog jag sovmorgon, med regnet piskande utanför gör det inte så mycket. tända ljus o bok vid frukosten känns helt okej..! dock var min tanke att gå på friskisjympa i rålis idag kl 18. men vi får se om regnet lägger sig, annars kommer de nog ställa in. folk halkar o bryter benen.. nåja. vi får se om några timmar. efter det ska vi eventuellt till peters kompis+sambo&barn och grilla, dom har lite tak på sin ute del, hehe, sen får man väl gå in och äta.. ja vi får seee helt enkelt!

Postat av: jennifer

puss jag saknar dig.



sjukt fina bilder på dig och peter! snygga så att.

2011-06-20, 22:39:10 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!