Everybody`s waiting for a sunny day

hohoho!
en vecka sedan senaste inlägg! inte helt oanat så har det ju varit sjuk sommarvärme. PLUS att jag har jobbat 9h pass hela veckan..! helt lovely! barnen kommer ihåg mig och jag får vara ute i solen  tjäna pengar. även om det dröjer allt för länge innan pengarna kommer så kommer iaf något någon gång.

vad gäller pengar ä ju livet ganska så himla fattigt på just det, just nu. men vafasiken, solen skiner o vädret har ganska mycket att erbjuda. och jag har sommarloooooov, så då får det väl vara så. ska iaf hem till mr & far o grilla imorn, bra grejer.

Igår så var det the big day för lilla Bella, hon tog nämligen studenten igår! helt fantastiskt solig dag (som min för 3 år sedan!) och massa god mat hemma i trädgården. hoppas hon hade en riktigt kul kväll på gubbskivan sen också. Så otroligt stolt över min underbara vän som lyckades ta sig igenom och klara (!) det sista halvåret nu i skolan när hennes bror gick bort i november. helt fantastiskt, hoppas att hon en vacker dag förstår hur bra hon är. mitt fina hjärta! ser fram emot lite sommar på landet med henne.. och resten av gänget såklart! :)


Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!