Att jag aldrig bir 25 igen

En bra pepplåt när man måste plugga. jag blir så peppad av den att jag nästan ser fram emot att bli 25?!

Postat av: Anonym

Då måste jag verkligen lyssna på den :)

Puss puss my love <3

2011-03-08, 12:01:54 - URL: http://www.saramedsinrocktiara.se
Postat av: Sara

Tack! :D Ja hon är hur busig som helst, hittar på hyss hela tiden tycker jag, haha. Hon tycker det är skitkul att öppna lådor o riva ur allt som är där i, när vi hänger tvätt ställer hon sig under tvättstället och drar ner all tvätt jag hänger upp, hon brukar vilja krypa in i en liten "bokhylla" vi har, djurens matskålar är jätteroliga - speciellt att plaska i vattenskålarna och lägga djurmaten där i för att se hur det flyter.......... :)



Ja, visst är klänningen söt! :D Den har rosa detaljer så när hon har den klänningen brukar hon ha ett par rosa leggings och svartvitrandiga strumpor till (precis som klänningen), klart det ska matcha! :)



Hoppas allt är bra med dig!

2011-03-08, 17:49:40 - URL: http://sarungen.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!