Heil your sunny days

NI MÅSTE KLICKA PÅ DENNA! hahahahahah

såklart är hon en mupp som har massa fler videos, minst lika underhållande. man tror liksom aldrig att hon hört låten innan hon sjunger den för ingenting stämmer.
Postat av: Karolina

HAHAHA!!

det var det roligaste idag. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Men iallafall det är bara jag som ska åka. :D John får snällt stanna hemma. John ska och titta på en lägenhet nästa vecka som jag verkligen hoppas vi får. 88kvm säger väl allt. :D snacka tv-spelskvällar vi kan ha. Du e bjuden! om du vågar åka till Landskrona

2011-03-31, 16:02:10 - URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/
Postat av: jennifer

håll i hatten, HAHAH SÅ BRA ÄR DEN!

jag och jessie dog flera gånger om av skratt när vi såg den.

2011-03-31, 16:10:04 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!