I count your eyelashes, secretly







Jag o Peter satt o valde bilder igår som skall framkallas, han fick ett album av mig på bilder av vårat första år tillsammans, och ja, nu har det ju snart gått 1,5 år till och vi behöver helt enkelt fylla på. och då hittade jag ju massor med bilder från när vi var i Paris i maj, så här får ni smaka på lite!

Imorgon missar jag ett seminarie för jag sitter på en buss på väg ned till Svedala och kvartsfinal 2. så snälla söta alla som läser och inte kan ta sig dit, heja på oss från 19.30 typ! är väl hemma igen i övermorgon, runt 6 snåret, redo att gå till skolan vid 9!
Postat av: karolina

snygg bil :)

2011-03-16, 07:56:05 - URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!