you know the sun never sets around here

Karolina Karlsson, min gamle vän, har såklart helt rätt när hon säger att jag försummar min blogg. den har ju inte fått uppdaterats på jag vet inte hur länge! och mest av allt är det tidsbrist faktiskt. för nog älskar jag min blogg iaf... :)

första kvartsfinalen är avklarad, och första matchen gick med vinst till oss, nästa match onsdag borta... spännande med ett annat resutat än väntat i en av de andra kvartfinalerna, hoppas det fortsätter så.. moha. ny kurs i skolan som inte alls passar ihop med slutspel kan jag lova, så får ju börjar med att skicka ett mejl om alla gånger jag kanske kommer vara borta...suck. måste gå lite bättre i skolan framöver för jag orkar inte med den. nåja.

solen sken som satan i lördags och jag o sararöd satt i solen utan jackor och drack kaffe. MYS. idag skulle jag o mia ut och gå innan skolan men bussar var försenade plus att det var tråk väder, så blev inte så lång vända. men nu på eftermiddag skiner ju solen såklart, då sitter jag o kollar på lördagens match... smart!

Vill bara säga att armhävningar utan ben är inte längre något problem!



och bilder från matcher ser ni såklart hos våra bästa fotograf Tage Olsin! Karro du borde kolla för finns literoiga där, tex på lillasyster.. hehe.
Postat av: Nicole

Biff!:D

2011-03-14, 18:46:58 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Karolina

jaaa.. :) mitt namn på cissis blogg. Stort!

Ses imorn.

2011-03-15, 17:52:01 - URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!