Watch me while i hit the ground or carry me home

Björnbär är mitt bästa bär, mums. ska nog skaffa mig en sådan buske (eller vad de kallas när de slingrar sig längst väggen?) när jag får ett hus eller ngt.

jag är inte mig själv, orkar inte med någonting, får inte in någonting i skolan och volleyn går bajs. jag orkar inte vara inne på bloggen, bloglovin eller facebook, utan har börjat med något så dumt som serier, jag har väl aldrig följs något någonsin? inte är det bra serier heller, utan typ unga mödrar och sofias änglar. bara en massa märkliga människor och reklam. ändå orkar jag inget annat. suck. nu får fan våren komma.


Fina vänner, fint väder och god öl skulle sitta på sin plats nu.
Postat av: jennifer

åh älskling, snart är det april och då ses vi! som jag ska krama dig! och då är de förhoppningsvis vår med :) eller det måste de va!

2011-03-01, 14:42:39 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Anonym

massa kärlek till dig! kämpa snart är våren här <3

2011-03-01, 23:29:25 - URL: http://morgondagg.tumblr.com
Postat av: Ina

Det kommer solsken snart, jag lovar dig min älskade! Ta hand om dig & boka in ett Lunda-besök i vår! Kärlek!

2011-03-02, 09:31:00 -
Postat av: sara

snutt. puusss! sofias änglar tillhör dock kategorin bra tidsfördriv! ;) LÖVE YOU.

2011-03-02, 10:02:40 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!