would you talk if i listen?

Jag äger numer en spikmatta som jag tror kommer lösa alla mina mindre ryggproblem! hallelulja! Sara Mild var så snäll och budade på en på tradera åt mig, och vips så kom den! så försöker ligga lite innan jag ska sova, men det gör fan ont i början.. men men, eftersom det ska lösa allt så får jag väl tåla lite smärta. står för övrigt att man kan ha den i ansiktet för att få bättre blodcirkulation och SE YNGRE UT. värt att prova? än så länge känner jag ju inte riktigt att det behövs, men med åren så har jag ju nu redan redskapet!

well well, matchen i lördags gick enligt planerna och lugnt kändes det. Man hade ju turen att få med sig otroligt gott doftande blommor hem också som verkligen sprider sig i köket. lovely! och känns ju inte helt fel med en veckas "ledigt", ja alltså bara en match på en vecka.. så nu får vi se till att träna hårt!

Just nu steker jag två vårrullar som skall förtäras innan jag beger mig till träningen.. hoppas det blir gott.
Postat av: holm

du är grym!

2011-03-21, 18:25:36 -
Postat av: Jessica Regnér

Ja men ingen alkohol för mig vettu =). Jag bara sällskapar. Ska komma ett inlägg nu snart om hur det har gått men -18 kilo är ju "uppe" i iaf. Har inte gett upp =). men vill ta det lite lugnare nu så huden hinner med.

2011-03-21, 19:14:03 - URL: http://jeccica.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!