sit down, sit on the ground take of your clothes and start digging for your soul

Äntligen en dag med JOBB och inte plugg (ja, det behövs ju alltid men jag gör det inte..), sen promenerade jag johanna o emily till gamla stan o hade lite middagsavslut med laget. myycket trevligt må jag säga. sen cyklade jag hem (JAG HAR FIXAT PUNKAN!) och nu borde det blir sängen snart, för det blir jobb imorn med. Dubbla pass tom, fick ett 4h på ett ställe men då hade jag tur så de behövde mig på en annan förskola sen, så jobbar 9-16:30 imorn. och sen går det rykten om att jag kanske får hoppa in o springa vårruset imorn vilket vore himla bra så jag tar mig ut igen, på en runda jag aldrig sprungit förut! heja!

Postat av: karolina

lycka till cissi. :)

2011-05-24, 07:27:01 - URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!