Visst du kan rycka på axlarna spela ball

Hej och hå.
Vårruset gick bara fint igår. Var växlande väder men solen kom fram lagom tills vi började springa. Jag sprang med Linda som jag fick leka hare åt, men det var bara roligt, en skön jogging sväng. Ska se om jag orkar ta mig till det området igen och kanske köra. Var egentligen sugen på att cykla dit ikväll igen och springa (är två dagars vårrus i sthlm), jag menar det var ju 17 000 pers igår, så lite svårt att veta om man var anmäld eller inte.. hehe. nåja.
Idag var det skola o lite gruppmöte, sen kom jag hem och åt lite mellanmål och skulle just bege mig ut (fast jag var sjukt opepp) och så började det såklart regna. Men så ringde emma w och då fanns ju lite att prata om och lagom till samtalet var slut så sken solen igen, då då begav jag mig. Och det var verkligen grymt bra löp, eller jag pressade mig själv mer än vanligt och tog ännu en gång det längre varvet, det jobba längre varvet, finns nämligen ett längre varv men som är mindre jobbigt typ.. haha. VIKTIGT. eller inte. men i alla fall, sen när jag började närma mig slutet så började det droppa, rätt skönt med tanke på färgen på mitt ansikte. Och när jag körde spurten på slutet så fullkompligt öppnade sig himlen! precis när jag kom ut på en äng såklart..haha. men jag stannade och strechade lite under ett träd och sen begav jag mig. Blåser ju så mycket så alla moln kommer och går verkligen. När jag kom hem var jag verkligen s-l-u-t, detta ser jag givetvis som mycket lyckat. Satt o blev lite frusen och hoppade sen in i duschen o tog en riktigt lång och varm en, på med skönaste mjukiskläderna sen, så himla skönt ni vet. Sen var jag sjukt hungrig så nu har jag precis fått i mig middag! Peter har visningar som vanligt och jag borde veeeeerkligen plugga. så jag ska göra ett ärligt försök (även fast jag hellre vill se nya säsongen av unga mödrar).

Min vän saraRöd som sprang med röd tröja för ica maxi och kollar in i kameran, hamnade såklart på bild!
Postat av: sararöööd.

HAHAH skojar du!



jag tänkte verkligen, va är de för mupp som ligger och har självmordstankar. muppigaste stället att ligga på.



va festligt.

2011-05-25, 21:47:10 -
Postat av: ellinor.

åh, va duktiga ni är! ett bevis på sara, ser ju faktiskt ut som att hon springer riktigt fort;) heja maxi!

2011-05-25, 21:49:03 -
Postat av: ellinor.

Åh, va duktiga ni är! o ett bevis på sara, ser ju faktiskt ut som hon springer riktigt snabbt;) heja maxi!

2011-05-25, 21:51:05 -
Postat av: holm

söta ni! :)

2011-05-25, 23:17:46 -
Postat av: Marie

du är gryyyym!

2011-05-27, 02:34:04 - URL: http://marrebarre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!