Hold out your hand cos friends will be friends right till the end

Har jag världens bästa vänner eller?! har ni sett vilken fantastisk present?

En låda med allt man kan behöva för att leva ett bra vårliv! Det är allt man kan tänkas behöva till soppor! det är tom massa recept som man kan smaka! Det är massa fröer för att odla både spenat, citronmeliss, persilja, oregano, krasse och palsternacka, och blommor såklart! fina krukor till det givetvis. Det är en sked att äta soppa med och och lite vin att ha både i soppan och i glaset, serveras givetvis på den glada brickan! Det är löparstrumpor (som jag ska prova om typ 5 min) och det är sminkborttagning med pads och en liten miniflaska som jag kan ha med till friskis.
LOVE YOU!

Gissa vad det blir för mat ikväll...?
Postat av: Jennifer

ÅH vilken present! jag odlar persilja, oregano och citronmeliss och jag har den brickan! Wiii

2012-04-17, 16:56:53 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Cissi

men jennzo, då gör vi liksom samma sak fast i olika delar av landet. :) tjoho!

2012-04-17, 18:31:04 - URL: http://cirre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!