My fingers keep on clicking to the beating of my heart

Har knappt haft tid att skriva!
Igår var det svärföräldrafödelsedagsmiddag, alltså peters svärföräldrar och mina svärföräldrar. Jag hade fått ett presentkort på posten från Patricia, att jag fick äta tvårätters gratis och resten av sällskapet fick ½ priset på sin mat.. och så gott som vi tyckte att det var för typ 3 år sedan när vi var där, så ville vi liksom tillbaka.
Bara det att när vi kom fram kom jag på att jag glömt presentkortet. Hon som hade inlogg till registret hade gått hem, jag fick åka hem igen, kommer på halvvägs att jag inte har någon nyckel, får vända igen, Peter möter mig o ger mig nyckeln, åker hemåt igen. Byter skor (klackar hade jag sprungit färdigt i) får med mig presentkortet och åker tillbaka. typ 45min efter att vi hade bokat bord, jomensåatte..kul att gå ut och käka! haha. Mest mitt fel, men ändå. Maten var i alla fall god (den jag valde). Och efterrätt blev nutellafondue med frukt och minimarshmellows. mumsigt!



Idag blir det plugg. försöker iaf. Blev tungen att ge mig ut i slasket och köpa present till mamma som fyller år idag. Ska i sedvanlig ordning möta upp Lova på kungsholmen för ett tungt och svettigt pass. Efter det blir det jubelspex av KTH på dieselverkstaden, och efter det direkt upp till landet. Möte & byggande imorgon står på schemat, kommer säkert ha lika underbart väder som nu, tror ni inte? Men ska ju äntligen få träffa Emma som varit på resande fot allt för länge, så det ska bli myyys! Ina har även lovat korvgrillning...



Juste, för er som är nyfikna på min vän Josefin, såhär ser hon ut:
Postat av: josefin

så jävla het!

2012-04-20, 21:23:08 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!