När man delar alla hemligheter, stora som små

Torsdag. jag har blivit en riktig helg-junkie som bara längtar till helgerna, på samma gång som jag får panik av att veckorna rusar på och vi aldrig kommer vidare i vår C-uppsats. suck, dilemma? Nåja, idag hade vi handledning och fick oss den sparken i baken vi behövde och känner oss nu betydligt mer peppade, hoppas vi kan hålla detta uppe...

Om det är torsdag idag så innebär det fredag imorn! tjoho! lite skola först med Sara och sen gym med Lova, sen är det middag hemm hos Josefin&Johan och jag ska äntligen få ta emot mina easy tone som jag lejde Josefin att köpa åt mig! Blev verkligen helt lycklig, för har kollat på olika såna skor i nått år men tycker de är alldeles för dyra (för den effekten de troligtvis har = nada) har kollat lite på blocket o sådär men känns ju inte så bra kanske. Så hade ju stadium massa kampanjer med helt sjuka priser, och vem jobbar där om inte lilla Josefin, o jag visste ju att allt skulle ta slut (hade tur o såg annonsen på väg till jobbet på förskolan vid halv 8) så messade henne direkt o bad henne lägga undan.. vilket hon såklart inte fick för istället för ca 1200:- så kostade de bara 500:-! Meen hon hittade ändå i min storlek (hoppas jag) och köpte dem åt mig.. snällt va? Kändes väldigt värt då de gympaskor som jag köpte i julas för att ha till vardags (lite snyggare som man kan ha till allt och INTE träna i) har jag använt typ varje dag för jag har gått o blivit en riktigt slacker i skolan.. Så nu har jag ju då ett par till skor som jag kan varava med!

Nu låter det som att skorna är enda anledning att jag längtar efter imorn.. och det är det, och att slippa laga middag såklart ;) ....NÄ JAG SKOJA BARA JOSEFIN! längtar lite efter dig med.

Just nu har jag en "fitness rätt" i ugnen, första gången jag provar o hette typ "Kållåda". Det är i princip vitkol, morot, köttfärs & ägg i... återkommer med resultat. Blir matlåda imorgon så får se efter det vad jag tycker. Är ju billigt i alla fall, framförallt när typ alla ingredienser var på extra pris på prisxtra denna vecka! Den verkar dock ta sinnesjukt lång tid så är otroligt nöjd med mitt val av att äta rester innan jag började med denna.. pust.

Nu kommer Peter strax hem o vi ska bege hos till lilla Leopold (& hans föräldrar såklart), peters två andra kompisar plus flickvänner ska dit med så blir lite roligt. hoppas han är glad som sist, kanske lite gladare och att han vill vara hos mig... hehe :)
Postat av: jennifer

ha en mys helg och hoppas skorna sitter som ett smäck! <3

2012-04-12, 22:15:58 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: karro

usch ja, vi längtar livet av oss. :) men det är ju skönt med helg.

2012-04-13, 20:21:25 - URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Josefin

Har längtat efter dig med!!!!!!!

2012-04-14, 00:31:58 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!