Älskling, sommaren kommer långsamt

Ännu en skön helg förbi, var på jubelspex på fredagen o kollade på vad Elin jobbat med, roligt! Sen begav vi oss till landet och så plockade vi upp emma och hade lite mys, fick även en bok i födelsedagspresent som vi fnissade sönder till ("Får man skratta åt det här"). Sen var det natti och hard work work på lördag och söndag med boden på seglarskolan, träffa lite fint folk därifrån med. Dock lite mycket regn på söndagen. Söndagkväll spenderades med taco och mästarnas mästare hos Peters päron med fillelur. Mys!

Igår var det måndag och vi har en del att göra med skolan om vi säger så. Det går fortfarande segt men ska imorgon lämna in resultat & analysdel till våra handledare för att få handledning på på torsdag. Scary. Måste pilla lite mer på den nu eftersom jag jobbar imorn. puuuust. Men jag tog mig iaf runt Brunnsviken idag, så med det är jag nöjd. Tog även nya mått igår (jmf med januari) och tror att jag är ganska nöjd med dom också...

Imornkväll händer det dessutom lite saker som inte hör till vanligheterna, jag, SaraRöd och EmmaAlbert ska åka på HMs releasefest (i Uppsala) för sin nya kollektion. Jag hoppas att det är så flashigt som det låter, de bjuds på Cola Light så ni hör ju! :) man får 20% på hela sortimentet och sen köpa den nya kollektionen en dag innan alla andra. Min gamla vän Medz ska nämligen styla en docka och berätta om det och hon fick bjuda in lite folk, så det blir ett roligt äventyr på en onsdag! Emma har man ju inte träffat på ett år heller...

Postat av: Karolina

Vad köpte du??

2012-04-28, 17:30:05 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!