Får jag gå precis så nära

Alltså det är med teknik, design etc, sådant jag aldrig kommer förstå mig på. På min dator så ser jag fåglar på rad etc, på Peters dator är det inte en fågel så långt ögat når, hur ser det ut för er? Jag har chrome och Peter explorer.. Det ska även vara en liten fågel vid varje rubrik på inläggen, vilket jag ser när jag förhandsgranskar men inte när jag uppdaterar den faktiska sidan? Pust. Får mest utbrott just nu, så det blir nog inte mer med det idag...
 
En alldeles lagom söndag, regn, en stor fet (och dyr) brunch, äntligen prata lite med Sara & Hugo, var superlänge sen vi hann prata. När jag o Mild ses så tränar vi alltid o då hinner/kan man inte prata, blir sällan kvalitetstid på just den punkten. När vi sedan var i lagom koma så traskade vi över från Clarion Sign på Norra Bantorget till Drottninggatan och bion Skandia, en riktigt gammal fin biograf. Vi behövde inte köpa något snacks till filmen om vi säger så, vi kände oss rätt klara. Batman stod för underhållningen, verkligen superbra och superspännande, och rolig. Rekommenderas starkt!
 
Och imorgon är jag bara helt ledig, looovely. Eller ska på Runday med Mild, kommer typ avlida.. men funderar på att starta med en promenad på morgonen/förmiddagen för att väcka kroppen lite.. Sen ska jag vill försöka rensa upp den skit vi lever i så att säga. Städa med andra ord, det görs tydligen inte av sig själv...sadface.
 
 
Lite bilder från den myyyycekt trevliga kräftskivan i fredags!
 
okej några blev asstora. men ni kanske har större skärm än mig?
Postat av: Lisa

Ser en fågel vid rubriken, dock är den vita delen där texten är väldigt kort, fick scrolla massor :) jag har explorer...

2012-08-26, 21:14:42 -
Postat av: Rocksara

På min iPhone ser allt bra ut, alla fåglar finns med och inget annat konstigt :)

2012-08-26, 23:30:25 -
Postat av: Johanna

Sjukt fina lyktor!!

Svar: well thank you, rotat fram på mormor&morfars vind, så de är ju ungefär 60 år gamla.. haha!
Cecilia

2012-08-27, 14:10:12 -
Postat av: Sara Röd

Super fint. Fågeln vid texten är ju super söt. OCH nu är jag också igång med en blogg... heja! haha

Svar: Hopas du meddelar mig så fort den är tillgänglig!
Cecilia

2012-08-27, 17:23:59 - URL: http://haparandaturochretur.blogg.se
Postat av: josefin

Bästa kräftskivan!!! Tack för att vi fick hänga i deras hus :D Nästa år (ja, vi ska ha en då också! kanske hos någon annan men vi SKA ha en!) lovar jag att inte åka till Gotland hela veckan innan så jag kan hjälpa till att förbereda (och städa)! PUSS och tusen tack igen för allt du fixade! <3

Och jag ser fåglarna nu när jag kommenterar men såg dom inte innan! Jag har ju mac och Safari!

2012-08-30, 10:33:55 -
Postat av: josefin

och då menar jag alltså fåglarna vid rubriken, dom högst upp ser jag hela tiden! :D

2012-08-30, 10:36:26 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!