I'm the one, I'm the one for you

WOW var grymt, bra artister och en oslagbar trio, kan inte bli annat än bra! kanske en del öl också.. har börjat få ölmage - välförtjänt.

Har försökt komma igång efter sommaren. Mild är ju alltid igång så henne behöver man bara hänga på.. Så mötte upp Mild i måndags för Runday och intervaller + lite styrka. i Tisdags körde vi cirkelfys på friskis och idag så blev det maratongympa i rålis i nästan 2h. höll på o avlida på slutet för vi var så hungriga, som tur var hade vi med picknick och käkade direkt efter.. men nu känns det som jag behöver lite vila imorn (typ tvätta, städa o framkalla bilder)..

Annars då...? jo jag jobbar. En vecka till sen är lag ledig en vecka innan skolan börjar, tjohooo! Jag har även börjat koppla av med Unga Mödrar igen....hohoho. Om det är något jag är bra på så är det att unna mig :)


Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!