Sing little darling, sing with me

Men vänner, så trevligt med lite kommentarer! Ska se om jag kan lokalisera det eventuella problemet för explorer, när jag kollar på första sidan ser jag inte fågeln vid rubriken, men när jag klickar på kommentera så kommer den upp.. skumt.. nåja..
 
Idag har jag inte gjort många knop, första dagen på semestern och jag ville verkligen ta det lugnt. Men kände att jag var tvungen att ge mig ut på en promenad för att väcka kroppen, det kändes som en smärre storm ute, dock utan regn. Lyssnade på First Aid Kit's sommarprat så det gick ann! Har mest myst i soffan och läst/kollat på Unga Mödrar. Har bara 4 avsnitt kvar så snart är jag iaf klar emd det och kan ägna mig åt något vettigt ;) Vid halv sex mötte jag upp Mild och cyklade till Karlbergsslott och körde Runday. Alltså, jag förstår ju att det blir jävligt jobbigt att träna, när man inte tränat på ett tag.. Men herregud. Vi valde intervaller på bana, delades upp i två grupper, sen 1:a gruppen (min & Milds grupp) började med att springa i 1 min, sen skulle grupp 2 springa en minut, vi fick alltså vila en minut, sen sprang vi en minut till och vilade en minut till. Sen sprang vi 30 sek och vilade i 30sek, det kanske itne låter så hemskt, men vi skulle liksom göra 20 intervaller, låter inte heller så mycket men seriöst TJUGO STYCKEN!? Jag är inte så bra på matte men jag gissar att vi typ sprang 15min ohc flåsade 15 min, även om man fick ned pulsen i alla vilor så kändes benen som stockar typ, så himla tunga. När vi hade sprungit de första fem, alltså när vi kom in på 1 min igen så var jag typ färdig och undrade hur jag skulle överleva femton till.. haha, men sen tänkte jag att det var enbar målet, att ta sig igenom liksom. Och självklart gjorde jag det. det gör man ju alltid även om det känns motigt, kom hem och käkade lax och potatismos och fick matkoma och däckade i soffan typ. 
 
Men nu börjar jag känna mig mer levande igen, lagom så jag klarar av att borsta tänderna kanske?
 
 
 

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!