you're beautiful like diamonds in the sky

så var det bara back to reality, efter en fullkomligt underbar vecka i NYC, massa gående, massa shopping, massa god mat och massa mys! landade 7:30 i tisdags och det var bara att pallra sig direkt till skolan för föreläsning och Seminarie. överlevde otroligt nog till typ 16:30, sen fick jag äntligen komma hem. Jag satt som vanligt förstenad vid matbordet och orkade inte göra något förens Peter kom strax efter. Då gick vi och köpte pizza till middag och matlådor till onsdagen. Käka och i säng vid 20... puh!



Onsdag upp tidigt för jobb, och eftersom jag var ledig förra veckan så var det ju bara att bege sig till jobbet idag igen. Så inte det minsta plugg gjort. Men jobbade iaf min sista dag idag! Kändes lite konstigt, även om man inte märker det förens om ett tag när man börjat sakna alla.. Men känns bra att inte ha ngt jobb i mellandagarna eftersom jag måste drunka i min tenta som ska in 2 januari... Wiho!



Nä nu är jag för trött. Dusch och sömn tack.
Postat av: Karolina

Låter som ni haft en grym vecka. Du får blogga om den. :)

2012-12-22, 14:18:53 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!