I ran so fast


Onsdag. Fick jobba idag, på en annan avdelning. Mina små pluttar som blev inskolade när jag började jobba och som nu går på äldreavdelningen och är typ 5 år, galet.
Helt slut då jag varit inne hela dagen, var lite assistent åt en flicka med downs, och medans hon sov var de andra ute. Ni kna ju tänka er ljudnivån jag omringats av idag, pust. Är också helt slut efter sen kväll och tidig morgon. Men min underbara Peter skjutsade mig i morse, så kunde gå upp när jag annars skulle gått hemifrån, skönt!

Nu är tanken att jag ska ta mig till gymmet. Blir veckans 5e pass och jag vet ju hur nöjd jag skulle vara om jag kunde få lite fart på träningen och köra på lite nu. Det gäller ju att passa på när motivationen är där, plus att om man väl kommit igång så blir det lättare sen. Vill passa på när tiden finns. Dock vet jag itne vad jag ska göra där riktigt. Men kan nog bli lite kondition och typ mage/rygg. Har på mig mitt nya blå linne idag och det känns verkligen som att man itne har något på sig! Galet skönt är det. Josefin hadelagt undan ett till mig i rosa nu när det kommit in storlekar så kanske borde slå till på det med...


ps. vem vill inte springa i takt med denna låt?
Postat av: Jennifer

kör på bara love!

2012-02-01, 19:55:19 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja nu har jag börjat blogga lite mer igen :D Tack :))

2012-02-02, 09:49:02 - URL: http://sarungen.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!