kan vi passa in någonstans där man får sköta sitt eget huvud men slipper sköta sig själv

Det blev inget farsta idag då vägarna är hala som is, eller ja, det kanse är is t.o.m.. I vilket fall, blev som sagt en sväng till blodgivarcentralen där jag intog en smarrig frukost och snabbt gick blodet ur mig idag! var klar strax innan 10 och tänkte ta mig förbi stadium och hämta ut det där linnet som Josefin så snällt hängt undan.. sist jag var på friskis så lyckades jag ju möte två tjejer med det linnet..haha! Märks att det är extrapris på stadium..meeen what the heck, för mycket träningslinnen kan man väl inte ha? tror det blir grymt när man är brun sen också.. Innan jag kom fram till stadium (var lite tidig) så gick jag genom sergelgången eller vad den heter o där inne öppnade Ur&Penn en aning tidigt med maaassssooooor med rea! förstår inte att det alltid är så billigt där.. Jag som annars är ganska snål med accocoarer tyckte ju att ett halsband som ska kosta 149 fick jag för 40 spänn.. så köpte ett par örhängen med bara för att!

Nu har jag istället skypat med min pluggvän Sara och ska ta mig till gymmet innan alla andra gör det tänker jag! får se lite vad jag känenr för att göra idag men lär väl bli lite löp iaf, sen någon form av styrka!

Sen bär det väl av mot sollet och min andra Sara, den röda! :)
Postat av: research paper

Wow, I like original earrings!


Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!