Bara skinn & ben, med ett hjärta av tvål

Jomen det var ju klart man inte skulle klara sig riktigt. Ordentligt ont i halsen på tisdagen resulterade i ingen volleyträning på det, men däremot hemmagjorda semlor! Det har jag aldrig gjort förr, busenkelt måste man ju säga. Men farligt om man vill hålla formen, man kunde visserligen göra typ halva smeten, men det gjorde jag såklart inte. Det resulterade ju i att vi åt semla till mellanmål igår, tror dock inte det blir någon ikväll, men vi får väl se..kvällen är ju inte slut än.

Blev tidig kväll igår med, men efter typ 3h sömn vaknade o det kändes som jag låg i ett badkar, helt dygnsur... gick upp och drack och tog mina sista alvedon. Blev väl ca 10-11h sömn ändå, var i skolan idag men eftermiddagslektionen blev "inställd". Läraren kom inte men tyckte vi skulle ha lektion ändå, de tyckte inte vi, så vi gick. Solen strålade och det kändes som vår och man blev helt galet köp-sugen! haha, ni vet som att man ville fira. Hade verkligen velat få med mig lite färska blommor hem men orkade ju inte mer än gå hem, plus att det är värsta sjukstugan här med snorpapper och tekoppar överallt efter mig och Peter. mysigt. Bra att vi ändå hade planerat storstäd i helgen, städa bort sjukheten!

Imorgon blir det jobb på förskolan, ganska soft dag 9-15 plus att det är fredag, brukar ju knappt vara några barn och om de är lika sjuka som pedagogerna så.. hade egentligen bokat in ett gympass med lova vid 16 och tänkte träna volley sen vid 19.30 men det är nog bäst att ta det säkra före det osäkra och bara köra ett pass imorn, sen ska man ju hinna med ett mindre pass på lördag innan matchen..pust, hur ska det gå?

Det roliga är ju dock att jag & Sara Röd köpte biljetter till kent på Sjöhistoriska den 19 augusti! wiho nu har vi något att se fram emot. Flera timmar med underbar musik. plus att de släpper nytt i april så man har lite att lyssna in sig på. Sen blir det troligtvis P&L och WOW i år med, så blir nog väldigt mycket jobb och det enda lediga tiden går till musikevenemang. Blir fint det.
Postat av: jennifer

nu tar du de lite lugnt och blir helt frisk cissiluskan!

puss och kram mitt hjärtegull!

2012-02-23, 22:13:38 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Karolina

hoppas du blir frisk snart!! :)

Snygg design. :)

2012-02-25, 19:45:09 -
Postat av: Hannah - Colin 4,5 år och Evelyn 3 månader

Ja visst är han tjusig :)

Åh. Kent :)

Vi ska se Bruce Springsteen i Göteborg i sommar!

2012-02-26, 12:10:07 - URL: http://detvackrastesomfinns.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!