Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar

Alla verkar mer eller mindre förkyla/sjuka i min omivning och självklart har det börjat klia i min hals o har haft rethosta hela dagen. Började känna det där hänget i bihålorna men tog en alvedon när jag kom hem från skolan och mötte upp Lova på gymmet. Så var det gjort iaf. Ligger på soffan nu och vill sova tidigt ikväll, har itne tid att bli sjuk när det är heldag i skolan imorn, plus sen volleyträning och sen första jobbdagen på onsdag..


Helgen var lika skön som vanligt, i fredags kom Cajsa och käkade middag hos mig och drack lite vin och drinkar. I lördags var det brunch med Peter på sirap, hur gott som helst men blev så mätt att jag inte kunde äta upp allt.. I söndags gick jag på cosmonova med Sara Röd, den var ganska läskig faktiskt. Sen var vi och fikade och sen begav jag och Peter oss till Vallentuna och åt tacos hos han föräldrar. mums!

Igår natt/imorse så fick Peters kompis sitt första barn, en son! Ska bli spännande att höra om detta när vi får kontakt..

Nä, soffan.

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!