Här kan man andas, om du glömt bort hur man andas

"Ta rulltrappan till vänster
gå tvärs genom ingångshall B
ta glidbanan till perrong 7
åk till Centraltorget
ta tunneln under snabbvägen
sedan gångbron till fotgängarplanet
Passera akaderna
Sväng vid klackbaren förbi Discotequet mot automatutgång A
Strax utanför pizzerian har du 12 höghus på vardera sida om Havsvindsstråket
ta vänstra farleden via Vildhallonstigen
till huset rödmyllan
tredje vänster efter restaurang Samarknad
Sök dig till ingång M mot avfallsfältet
ta snabbhissen till översta våningen
Gå 2 trappor från avsats 14 till vinden
Där finns en blåmålad dörr
utan namn
Knacka för säkerthetsskull
Där bor jag som jobbar med att måla himlen
Om du vill får du hjälpa mig."

-Bo Carpelan



Lite lustig är att jag skrivit av denna dikt som
något projekt i skolan när jag var ungefär 12 år.
Kan än idag förstå att jag valde den på något vis.
Postat av: Jennifer

väldigt fin ju.

2012-01-20, 07:33:26 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Anonym

cissi blogga mera nu!

2012-01-26, 22:48:40 -
Postat av: ap english essays

These lines sound like a song


Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!