Be careful, and remember that you're not allowed to leave me

Så härligt när man skrivit ett blogginlägg som sedan försvinner, tycker ni inte? kul att utmana sin självbehärskning och sitt tålamod.

men FRIIII är jag. eller var jag. i en dag. tentan inlämnades 23.45, tycker jag var mycket goda marginaler!

jaha hurrni, här blir inga barn gjorda! känner mig  lite off alltså, hade en dag ledig innan dagens kurs började. En ledig dag som var pepprat med saker, men jag fick iaf krama lite på Marie, så det var trevligt! Jag ska jobba ons-fredag denna vecka så missar en föreläsning och en introduktion, som vi för övrigt var på idag så jag förstår itne riktigt syftet med det. Men pengar är ju något av en bristvara, och så ska jag äntligen få komma till min (orginal) förskola imorn och det är verkligen efterlängtat. Sen att det kommer vara en massa nya barn nu som jag inte kan namnet på känns ju inte lika kul. Men, kul att träffa kollegor och sådär!

Så är jag alltså inne på termin 6 av 7, känsn ändå väldigt långt kvar. kanske för att vi ska skriva C-uppsats denna termin. Nu har vi alltså två 7hp kurser som går ihop som då skall vara någon inför-uppsatsgrej. Hoppas jag förstår saker och ting snart..pust. har iaf varit på möte med min skrivarkompis hos en forskartant som hade en idé som hon önskade att vi skulle genomföra.. "den förlängda ungdomstiden" och handlar lite om när man klassar sig som vuxen och vad som krävs för att man ska vara det..typ. Inte det roligaste ämnet, men inte tråkigaste heller tycker jag. Vi har haft svåtr att komma på något och får en känsla av att även det roligaste blir tråkigt tillslut. Detta skulle vara en del i deras forskning så vårt skulle då presenter i någon tidning eller var det var.. haha. Vi får se helt enkelt. Men fördelarna med att ha en handledare som brinner för det och kan ge en nya infallsvinklar tror jag är mycket bra. Sen att dom kanske faktiskt FÖRVÄNTAR sig något av oss känns ju lite jobbigt dock..

Nu är jag trött och vill vila lite. Ska se om jag slipper träna volley ikväll. Vill att SaraRöd ska komma över och inta middag och soffläge. hoppas.
Postat av: saraRÖD!

blev soffläge i en annan soffa. men tänk va duktig du är som tränar! <3

2012-01-17, 20:47:08 -
Postat av: karro

grymt att du kommit så långt. Snart klar :) och ut i vuxen livet med mig. :D

2012-01-17, 21:37:57 -
Postat av: Marie

åh, tänk om jag kunde komma över på middag och soffläge?! hade vart bäääääst! i looove you, babe!

2012-01-17, 22:52:21 - URL: http://marrebarreb.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!