Say goodnight and go

6 dagar och 12 timmar sedan förra inlägget. Sorry. Har sysslat lite med annat!


Och så har jag ju äntligen sommarlov! jobbade ju dock, men det skrev jag va? Idag känns som att det var första dagen jag var ledig på riktigt, och den fylldes avaktivitet. Vet inte om jag hade ovanligt mycket energi, eller om det var på grund av lite dåligt samvete för jag inte kunnat träna, eller om det var för att jag visste att jag ville dricka lite öl ikväll till fotbollen. men började dagen med promenad runt rönningesjön med josefin en timme, sen körde vi zumba på wii, och jösses vad svårt och framförallt svettigt! sen käkade vi smaskig kycklingsallad på balkongen..
Sen mötte jag upp Lova och körde ett gympass på hornstull och sen blev det friskis jympa i rålis vid 18... haha. Men imorn ska jag jobba så då vet jag inte om jag hinner träna någe, så det får väl gå! men kanske kan jag få till ett inlägg imorn med. med något. antagligen inget vettigt...

avslutar med fyllo-tuva, INNAN vigseln...

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!