By blood and by me, and I fall when you leave

Hohoooo gott folk!
Jösses vilken helg alltså. Var ju på 30 årskryssning, börjademed att vi knappt kom med.. ungefär 4minuter till godo hade vi innan incheckningen stängde! (kom på nu att vi faktiskt missat en båt förut. När vi skulle hem från gotland en gång, dock hade vi tagit fel på tiden då..) Man kan iaf säga att vi hade alla odds emot oss men att det var meant to be att vi skulle med på denna kryssning! Tjoho så kul vi haft! och massa bilder har jag tagit. frågan är hur många som är passande nog att lägga upp här. ja ni kan nog alla ana att det varit en hård helg, milt sagt. Var hemma vid halv 10 igår och jag var helt slut. Men kände inte alls för att vara ensam när Peter skulle jobba och träna (ni vet efter-läger-syndrom, man är van att ha folk omkring sig 24/7) så jag åkte med honom. Sov i bilen under hans visning (vilken syn) och sen åkte jag hem till mor&far och kurerade mig och åt. Sen sov jag visst bredvid en väderkvarn i natt så inte fick jag så mycket sömn som jag hade önskat. Vilket i sin tur resulterat i att jag varit extra hungrig idag, vilket knappast var vad jag behövde efter en sån här helg!

Nu vill jag bara komma tillbaka i goda vanor (okej jag var bara borta typ 1 hel dag o 2 kvällar, men känns myyycket längre) och jobba hårdare mot mitt och Lovas mål, är typ bara någon månad kvar, kommer aldrig gå! Plus att slutspelet börjat nu med som jag ska vara med på, så det blir mindre tid för svettiga gympass o mer volleyboll vilket känns sådär, när man har ett mål att jobba mot är inte volleyboll bästa träningsformen kan jag lova. Men men, inte mycket att göra åt! och när den intensiva perioden väl är slut så kan man ju köra desto mer gym och andra pass på lilla friskis, yes!

SOVDAGS!



Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!