De där drömmarna vi drömde kom från gränsland bortom taggtråden

17 dagar tills min födelsedag. Det är ju inte dagen i sig som ger en ångest, själva födelsedagen brukar oftast vara ganska bra (även om oddsen är rätt stora att jag kommer vara bakis på min dag i år, dubbel 30 årsfest på lördagen). Ångesten är mer den att tiden bara går.. rinner iväg. Ska från och med kräkas på en c-uppsats tills sommaren kommer, om man inte klarar den så får man väl fortsätta hålla på hela sommaren. tråkigt.  Men just det att efter sommaren börjar termin 7 av 7 och jag känner mgi inte alls redo. hur kunde 3,5 år gå så fort?!

Vill mest bara hänga i gymmet med lova, käka sushi med sara, dricka vin med sara och mysa med peter. men man hinner ju knappt aldrig ses!

i vilket fall, bittert eller ej, så kommer jag denna sommar vara mer fit än någonsin. Lovar jag mig själv. så jag har något kul iaf. Kan tänka mig att min C-uppsats kommer sluta med att bli ett träningsprogram eller något.. haha!

Nu ska jag plugga lite innan Sara kommer och hämtar upp mig.
Postat av: Sara

Jaa hehe :) Hon ville så gärna leka med tåget när jag ställde fram det (innan jag tände ljusen såklart). Ja du får gärna komma! :D

2012-03-29, 12:49:19 - URL: http://sarungen.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!