I just want to be bothered with real love

Hej alla!
Igår var det storslam på kvartsfinalen och nu står det 1-1 i matcher, på lördag smäller det igen. kul!
Vad som är mindre kul är skolan som ena sekunden känns "okej" för att nästa bli så jävla rörigt & förvirrande. Nästan det som är det värsta, press klarar man ju (när man alltid är ute i sista sekunden) men när man inte känner att man FÖRSTÅR, ja då känns det jobbigt. idag satt vi från 9-18.. vet att det finns många som sitter så varje dag i skolan, men ni får tänka på att jag går på stockholms universitet och läser till socionom (=ingen skola!).
Var hemma vid halv 7 och sen var det falukorvsknäckemackor till middag (hur tråkigt att göra mat till sig själv?), kollade på ett avsnitt Sofias änglar samtidigt och grät en skvätt åt all elände och hur bra jag har det typ. Sen skulle jag ju försöka röra på mig idag då vi fick träningsledigt, så var ju bara att ta med sig cykel och ryggsäck o knata bort till Lidl där jag införskaffade min veckodos av kvarg, lite makrill och frysta bär och grönsaker. Svettigt blev det så det var kanske bra. Cyklade dock hem för jag orkade inte gå med allt tungt, var ju smart nog att köpa 2kg mjöl o 1 liter mjölk o sådär när man inte har bilen.. nåja.

Nu ska jag sätta igång med en liten överaskning åt Peter när han kommer hem. Tycker ju sånt där är himla kul och Peter är ju värd alla överaskningar och mer därtill, så jag hoppas han blir glad. Även om det är lite slitigt för mig ;) Skönt att släppa skolan helt och fokusera på något annat ett tag så kanske jag har superkrafter imorn, vad tror ni?!



we it
Postat av: jennifer

de är väldigt tråkigt att laga mat till sig själv bara, puuh. jag kör på matlådor nu, annars så slarvar jag bara en masssaaaaa!

jaa, så kul med överraskningar, bästa som finns juuuu! puss och massa kärlek cizzzzzi!

2012-03-16, 09:55:43 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar: Hehe ja eller hur :P Kul att köpa lite vårnytt till barnen o lite nya kläder till mig när jag lyckats gå ner några kilo dessutom :D

Hur är allt med dig? =)

2012-03-16, 12:05:36 - URL: http://sarungen.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!