Längs med diket dansar vi till månskenssonat

Solen strålar och dagen fick sin början med färska jordgubbar! Sen tog jag cykeln till kungsholmen och friskis. Mötte upp Lova och gjorde ännu ett grymt pass som avslutades med lite kondition. Vi råkade visst vara där i 2h..kanske inte så effektiva som vi tror! Nåja. Nu kan jag ta helg med gott samvete!

Men innan dess så ska jag hinna plugga, skriva en inledning visst. Så, dags att snabba på med viktigheterna!

(Har ju även tänkt sätta in lite pengar som jag haft i en sparbössa sen jag bodde hemma, på mitt kort nu när jag ska ut och åka båt och göra av med massa pengar...)


Gammal bild från möhippan!

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!