fyll min tid med någonting, fyll min mun med din

Woho!
Sommarens enda jippon är nu bokade! Biljetter till WOW och Peace & Love inhandlades igår! tjoho! Nu behövs billiga tågbiljetter till göteborg så ska det nog ordna sig. Känns ju som att man har ganska många vänner som bor där nu för tiden. Toppen!

Annars då...inte mycket nytt. Blev en myslöptur imorse för att sedan försöka plugga lite och ta mig till skolan och lunch med Mia&Lova. Sen gick jag och Lova till gymmet och körde vårat härliga tunga kettelbellspass, körde en extra runda (brukar köra 4x8) bara för att. Lite bastu på det såklart. Sen var det lidl och lite shopping.

Imorgon så blir det löp igen, dock på band med Lova på gymmet. Kan tycka att det är skönt att pressa mig själv på ett annat sätt på ett band. Då har man liksom koll på allt; tid, hastighet, lutning osv. Gjorde för övrigt ett bra löppass för någon vecka sen, du skulle ju få det johanna kom jag på. Om någon mer är intresserad kan jag skriva det här annars får du påminna mig Johanny..

Postat av: Sabina

JAG VILL FÖLJA MED TILL P&L!!! Ilkka vill inte :(

2012-03-27, 17:05:40 - URL: http://alphabettown.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!