Du och jag borde starta upp ett band

Var en seg början idag och jag skulle till ungdomsmottagningen för att förnya mitt p-piller recept och jöööööösses, kände mig som typ 40 år. Helt otroligt felplacerad. det är väl mer eller mindre 23 års gräns, och som fattig student så tänkte jag att om jag förnyar mitt recept innan jag fyller 23 så blir det ju mycket billigare! Men kändes ganska så himla bra att det är sista gången jag gick dit.. puh!

Vår skola är ju helt galet för liten till den mängd människor och grupparbeten som sker där. fy tusan. Så vi har fått flytta oss från rum till rum, men nu har vi i alla fall allt vi skrivit samlat på ett ställe vilket känns mycke bättre, då får man lite överblick! Vi har skapat oss ett G-dokument..har ni hört?! har säkert funnits aslänge men känns ju helt hi-tech. Alltså ett dokument som vi båda kan sitta och skriva i - samtidigt! otroligt smidigt. Sen är väl frågan hur det blir med alla format när man lägger över den i word igen, men det är ju helt klart ett senare problem.

Ett otroligt enkelt recept, men så otroligt gott; stek köttfärs (ca 500g) häll i cream fraiche med smak av paprika & chili (250g). KLART (man kan ju fräsa i lite lök med). Man kan äta den till förslagsvis ris eller pasta. eller ensam. eller med ägg. alltså - i alla former. MUMS!

Well, I wouldn't mind.




Postat av: karro

man skulle haft terrass och i new york har inte heller varit fel, men jag är inte kräsen det räcker med att ha en terrass här hemma. Fixar du det till mig?

2012-03-08, 18:26:33 -
Postat av: Sara

Ja jag lägger ut tårtorna sen :p

Jag köpte det på MysPys i stan, fanns fler grejer i samma tema. Finns myspys i sthlm? Butik teddybjörnen står det om man loggar in på banken o kollar vart man har gjort av pengarna :p vet inte vad det är för kedja. BR hade slutat med detta temat men kanske finns nåt i din butik? 249:- kostade den iaf.

2012-03-08, 19:16:57 - URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Sara

Playskool heter märket :)

2012-03-09, 10:32:05 - URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: jennifer

inte jag heller. den terrassen är tooo diieeee foooooor! <3

puss på dig igen för vykortet, lovie lovie lovie!

2012-03-09, 11:41:21 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!