Jag ger dig allt jag har, om det är nåt du önskar

Känner mig smått dängd-med-stekpanna-i-huvudet. Ja herregud. Jag och Sara har för första gången på 10 veckor hållt våran tidplan gällande uppsatsen. Kanske också det viktigaste. Idag skulle vi ha ett helt utkast att skicka till våra handledare och även våra korrigerare. Kan man säga att man ser ljuset i tunneln? Dock ska vi ha handledning på fredag och då lär det komma en hel del saker som ska ändras och fixas. Då har vi lördag-måndag kl.24.00 på oss att få det bättre. Sen är det äntligen inlämning. Men idag kom jag hem från skolan kl 19, då hade vi suttit i källaren o frusit i tjocktröjor hela dagen förutom lunchen som vi gick ut och åt. Väl hemma och middag bestod av makrill i tomatsås med knäcke. Sen däckade jag på soffan med mobilen, sen insåg jag att jag verkligen behövde ta mig ned till prisxtra och köpa toapapper och piggelin. Sånt där nödvändigt ni vet. Nu har jag redan klämt en piggelin och borde hoppa in i duschen och sedan sängen, måste sova bort detta halsont så jag kan träna igen. Blörp.

Utanför vår port växer både syren och jasmine, LOVE IT! doftar ljuvligt så har fönstret öppet.

Och helgen spenderades i GBG med min gamla vapendragare Johanna, en helt lung och lovely helg med en hel del kvalitetstid. Sånt behövs ibland.
Postat av: Karolina

Piggelin är för gott. :D

2012-05-22, 20:07:48 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!