You know the sun never sets around here

Puuuuh!
Vilken helg. Möhippan för Sara Mild som planerats i månader skulle äntligen gå av stapeln! Gissa om jag var nervös.. Var dessutom ute och drack öl med SaraRöd, Sanna & Peter i fredags, inte för att det blev så sent, men man är ju ändå lite trött när det är fredag. Sova kunde jag knappt heller för jag låg och grubbla på allt, eller ja, jag sov men drömde liksom hela tiden, sen vaknade jag halv fem och tänkte att "ingen idé att somna om, ska upp snart" höll på sådär några gånger, knappt någe
orolig för att försova mig.. meeeen, jag tycker i alla fall att allt flöt på under dagen, Sara blev bra lurad då hon trodde att möhippan skulle vara på kristi himmelsfärd, och det är ju alltid kul att lyckas med luret liksom. sen tror jag hon var ganska lagom full och glad hela dagen (kan man vara "lagom glad"?). men hon verkar nöjd så det är ju skönt!



igår så var man ganska trött. Men solen sken och jag hade lämnat lite grejer ute hos Milla i nacka från gårdagen. Så tog mig ut dit o blev bjuden på rester och kaffe. Låg och njöt i deras hammock. jagvillocksåhaen. Ville typ aldrig åka hem men sen väntade ju pizza, och Peter, på mig så fick man ta sig hemåt. :)

Idag var det måndag igen och skola som väntade. Vi börjar onekligen närma oss slutfasen av våran uppsats o den har ju varit lite åsidosatt med tanke  på möhippan (som är mycket roligare att lägga tid på;). Men nu har vi inte mycket val. Blir nog mer dagochnatt från och med nu. Så ni får ha överseende om det går lite trögt här.

Idag mötte jag upp Mild igen för den där löpträningen vid karlberg.
Idag tog vi ett "¨återhämtningspass", vi tänkte på möhippan då ;) Dock tycker jag det var taskigt att kalla detta för ett lätt pass, man var ändå helt slut.

Såg ut som följande:
2min löp
45sek vila
x4
1min löp
30sek vila
x3
30 sek löp
30 sek vila
x3
avslutade med rusher i backe
30sek löp
30 sek tillbaka jogg
x6

Sen cyklade jag nöjt hem. Men var tvungen att cykla iväg igen efter middag & dusch då jag var tvungen att lämna tillbaka en bok på bibblan (som tur är öppet till 21). Åkte förbi ica på vägen hem o köpte cocosmjölk och så gjorde jag thaisoppa när jag kom hem.

Nu: sängen.
Postat av: Jennifkr

åh vad ja saknar dig cissiluskan! hade min ekonomi inte varit så taskig och plugget så mkt nu hade jag velat komma. gah!

2012-05-15, 07:43:47 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!