I want to be a part of it, New York New York

Gaaaaah, gör en Cissi-kräks-på-tentan-och-drömmer-sig-bort-BOKNING! NEW YORK HERE WE COME!!!!
 
Har verkligen känt så länge att jag verkligen vill åka dit och nu när jag ändå har en vän som bor där som man vill krama på (plus att vi får bo där). Alltså to good to be true. Nu kanske jag faktiskt kan avsluta den här tentajäveln.
 
Postat av: josefin

Ah men shiiiit vad avis jag blir!!!!!! coolt!!! =)

2012-11-03, 23:04:06 -
Postat av: VI ses nog där vaaaa!!

Jomen va fan, är ju får bra för att inte boka, right!?

2012-11-04, 10:08:27 -
Postat av: Mia

Asså driver du?? FYYYYYYYYYYY FAN VA NICE!!!!! och jag blir sååååå jäkla avis!

2012-11-04, 18:34:07 -
Postat av: Karro

Ha det bäst!! Tips kommer

2012-11-04, 20:01:45 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!