the longer the waiting the sweeter the kiss

Dagens humör: Gladfis!
Dagens bästa: Att träffa lilla Elvis (& hans mamma såklart)
Dagens sämsta: Att det regnade & blåste så mycket, och mitt busskort har tagit slut.
Dagens utförande: Mitt och Lovas gympass på förmiddagen tycker jag, alltid trött eftersom det sista vi gör på måndagen är att träna. Men alltid lika skönt att a det gjort (när man dessutom slutar skolan 16.30).
Dagens borde: Sätta igång med restuppgiften som jag får när vi är i NYC, vore ju skönt att vara klar innan man åker.
Dagens frisyr: Tofs med fläta på gymmet, sen utsläppt. 
Dagens smink: ögonbrynspenna och mascara (antecknar ni?)
Dagens klädsel: gummistövlar, jeans-leggins, lång klänningliknande kofta/tunika.
Dagens materiella vill ha: Vet ej, inte reflekterat över det idag tror jag.
Dagens köp: Inget, bara varit på gymmet och i skolan.
Dagens aj: hm, minns inte att jag har gjort illa mig, så inget (om det nu är det som menas)
Dagens längtan: Efter lite snö och lugn och ro!
Dagens behov: Som varje dag, mat, sömn och kärlek.
Dagens fundering: Hur lärare tänker många gånger, och hur de intekan vara pålästa om sitt eget jobb.
Dagens personer: Alla som förgyller min dag! Men allra mest EMILY som fyller år idag, hurraa!
 
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!