you're a freak when we're having fun

Jaha, då har man legat däckad en helg till, bara 3e gången dör här hösten. Fort går det också, i torsdags eftermiddag så kände jag att ngt var på G men tänkte att kanske kunde träna och tänka-positiva-tankar-bort det hela. Så körde ett skivstångspass med Lova som planerat, kändes ok, tänkte att sömn vid 21 skulle göra susen. Skulle ju träffa Mia och lilla Elvis på fredagen som jag laddat för!


Men det blev sängen, hög feber o helt däckad. Var uppe två gånger, käkade lite gurka o kycklingsallad, men klarade inte mer än en halvtimme. Sen vi 21 så började det kännas lite bättre, och jag fick förjävla ont i ryggen av att ligga i sängen så länge så satte mig lite i soffan några timmar. Sen sov jag väl ungefär 11h igen och när jag vaknade på lördagen så var jag feberfri. Var ju inte superpigg för det, men ändå, är verkligen kort men intensivt. Helgen har mest bestått av soffhäng, men åkte faktiskt med Peter för att se på Moneybrother spela i 20min i täbyC.. Fick ju äta glass med Josefin med!


Måndag igen och Seminarie, fick också äntligen tillbaka en av två tentor vi skrev för några veckor sen, den andra ska tydligen komma senast torsdag. Men klarade iaf denna men otippat bra resultat, jag verkar höja mig här till slutspurten..märkligt. Får väl dock se hur det går med de resterande 3...heja!

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!