This is where life is

 
Både Moneybrother och The Vaccines spelar på Berns under hösten. Först var jag sugen på Vaccines eftersom den kom upp först och spelar nästa fredag. Vi var på Vaccines på Debaser förra hösten och det var verkligen jättebra. Men då hade de ju släppt en skiva och man kunde alla låtar. Nu har de släppt en platta till och jag har bara lyssnat igenom den en gång eller två men tycker att den låter väldigt väldigt lika den första skivan, inga surpriser här inte. Så då blev jag lite osugen. Sen pratade vi ett tag om att åka till Gotland över en weekend o kanske just den helgen, nu blir det nog inte så, men ändå. Sen har ju då min älskade Moneybrother, den snygga fan som såg riktigt SÖT ut tom i sina lockar på nyhetsmorgon för ett tag sen. Har ju alltid varit grymt sexig men just där såg han mest söt ut faktiskt. Hans nya skiva har jag bara börjat lyssna in mig på, så får se om jag tillslut vill gå till Berns ändå.. Men nu började vi snacka om att dra en sista minuten i december o då kanske det kan vara värt att spara varje liten kosing som går...
 
Nåja, både jag o Pette har varit trötta senaste dagarna, idag efter jympa (för min del, jobb för peters) och middag så la vi oss på soffan och Peter somnade typ med sina märkliga ryck.. Då var klockan kanske 21 ungefär. Men se, vi är fortfarande vakna! Jag tänkte nog gå och borsta tänderna nu iof.. Imorgon blir det PLUGG, sen 11.00 är det cirkelgym på schemat, sen lunch och mer plugg innan vi beger oss till Johan & Josefin (som vi missade förra fredagen eftersom jag var sjuk)  och äter asgod middag och njuter av sällskapet!
 
Trevlig helg om vi inte hörs...
 

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!