we sure are cute for two ugly people

Det var ju som att någon slog en stekpanna i huvudet på mig. Däckad i feber o var väl vaken ca 7-8h sammanlagt på frdagen och lördagen! Meeen sömn är ju också det enda som faktiskt hjälper så var faktiskt feberfri på söndagen. Helt slut ändå, men iaf ingen feber. Skulle ut o äta middag med Peters familj då hans ena syster fyllt år, så lite röj med Felicia blev det ju så var jag däckad sen igen..haha. MEN, då hade jag ju sån tur att JUNO gick på kvällen, så låg i soffan o glodde o njöt av den söta musiken!
 
 I don't see what anyone can see, In anyone else but you

Postat av: ida

Heeej cissi! Jag ska på ultraljud för lillspraveln var mindre än vad vi räknat på så det är en rutinkontroll!
Hoppas allt är bra! kram

2012-10-16, 06:03:27 - URL: http://thoursie.blogg.se
Postat av: karro

den låten är för himla bra.

2012-10-28, 11:28:15 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!